lunes, 22 de octubre de 2007

Un video

Voy a probar a subir un video a ver qué tal se ve. Y así os presento a la peke de mi familia: Altea (28/12/05). Vaya bicho! Sólo tenéis que verla! (Esta es la que me va a llevar los anillos, pero todavía no lo sabe) XD


Hay q esperar que se cargue, es decir,
q la barrita gris suba un pokito...

8 comentarios:

Anónimo dijo...

hola manoniiiiiii, somos la lola y la vero, escucha mari lo que te vamos decir, que mona esta tu sobri... ya nos hemos dado cuenta que se ha quitado la galleta de la cabeza, ya era hora.... Un beset y recuerda: YOIGO!!!

Anónimo dijo...

Hola Nolyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!
Vaig vore el teu comentari en el meu blog pero no savia qui eres perque me aparexia ciddbcda5pe98...spaces.live.com i jo dic qui serà?I mire es comentaris des fotos i es la meua mmmm Noly!!!!!
Jo ja savia que tenies fetxa de boa i que te havies fet un diari pre-boda (mu va contà un pardalet que se diu Bea i té una óptica), però com una ha estat pendent de recorre Espanya per es concerts de Héroes (es de sempre jejejej)no u havia pogut buscà ni res.
Nena, que m'alegre molt de que vos vaja tot bé i que zepaz que vos caseu el dia del meu sant XD, ala pa que ten recordes de mi, oye!!i que la boa ja sé que tindràs molts conviats i tot axó pero a la despeia me apunte ehhhh!!!

besetss xurri!!

Anónimo dijo...

hello!!!!!, soy Bea.
Bueno solo deciros que me alegro mucho por vosotros dos, espero que seais muy felices y que da igual que se haga en las palmeras que en los jardines que donde sea ese es vuestro dia y nada ni nadie lo podra estropear.

bueno nada mas por el momento solo deciros que os aprecio un monton y soy una pareja ideal, un besazo para los dos,y que este año que os espera de preparativos no os estrese demasiado para estar radiantes en vuestro dia.

besos!!!! hasta la proxima

Anónimo dijo...

ula!!! soc la unica cunya per part dels germans. be per fi me dicidit a escriure alguna cosa, encara que no sec el que possar ya que vos han dit de tot. ja ja. nomes vaig a dir que me alegre un monto, i que el teu gran dilema dels muebles el has solucionat, que per cert estan xulissims; i que mes...
clar que com ya te vaig dir, sense voler fugir protagonisme a la boda, aguarde que llege el dia de la despedida!!! ja ja. be doncs aixo. que disfruteu el que vos keda de la boda amb els preparatius i tot el lio. si necesites alguna cosa avisa!!! ;) dew

Manoli dijo...

Jejeje... me he queat pensant... la única cunyat per part dels germans... mmm...
Claro! Com no més tinc un germá! Pues será la cunyá Ana!!
Moltes grácies xiqueta, me alegre de que te molen els muebles, en Mayo aguarde poé ensenyatelos.
Y sobre la despe... tranki que ma germana Rosa ja está peganli voltes (q por!!).
Un besito, wapa!!

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

huuuooooollaaaa!!! (per tercera volta) ja ja aguarde que este isca be. bueno nomes divos que amateix estem en el 2008 i ya vos kea menos. aaaaaaaaaaaarrrrr!!!!!!!! que nervios!!!!!!!! ja ja. pues res eske estaba aki aburria i e pensat en posavos algo. ya no se me acurrix res mes. bueno si. mos kea pendent el xupito del cumple de la lidida (i lo que vinga darrere) que vosatros direu en kina casa (la de vosatros o la de la rosa perque la de mosatros va a ser que no :-D) bueno pues aixo que ya parlarem avore cuan keem. ya mos vorem per on sempre. y ya me ensenyaras es novetats. men vaig a estudia que sino.... je je dew bexitos (com se nota el aburriment)

Anónimo dijo...

Hvala za intiresny Blog